Sunday 2 February 2014

DIY - baby gym

Jeg har tittet endel på nettet for å finne inspirasjon og tips til å lage baby gym til babyen i magen. Ettersom jeg ikke liker de man får kjøpt ferdig, ble det liksom ikke så mange andre alternativer enn å lage den sånn jeg ønsker selv. Da er det greit at jeg har en handy pappa, som er flink med sag og lignende verktøy som kan hjelpe meg å skjere ut materialene til baby gymmen. 

Kom over denne flotte baby gymmen her på nett, som desverre ikke var for salg lenger. 

 via

Så dette ble utgangspunktet for min baby gym. Da jeg ikke hadde noen mål å gå etter, måtte jeg tegne den for hånd på papir, klippe den ut, og se hvordan størrelsen ble i virkeligheten. 

På denne baby gymmen tenkte jeg å henge håndlagede leker, dyr og lignende. Har kommet over så masse fint på nettet, spesielt på siden etsy.com - og her er noen favoritter så langt. 


Liker heklede leker, i form av søte dyr og lignende. Ettersom vi venter ei jente, syntes jeg det er koselig med litt jentete leker til å henge på baby gymmen. Derfor tenkte jeg å ha et lys rosa/fersken farget hjerte og 2 ugler, en grå og en lyse rosa. 





No comments:

Post a Comment