Saturday 10 September 2011

Kitchen Aid drømmen..



..lever videre. Har i grunn ønsket meg denne kjøkkenmaskinen helt siden jeg første gang la mine øyne på den for noen år tilbake. Den er rå stilig å se på, passer fint på en kjøkkenbenk og ikke minst den er super å lage diverse brød, kaker, deiger, sauser osv. Og ikke minst, jeg har ingen kjøkkenmaskin fra før. Så dette blir nok et must etterhvert da vi får pusset opp kjøkkenet og får litt mer benkplass. Da skal den få pryde benken. Litt i tvil om fargevalget enda. Står i mellom mørk grå og hvit. Utrolig fine begge to. Kan nok hende jeg heller litt mer over på grå, ettersom jeg tror det blir hvit kjøkken - i alle fall det jeg ønsker meg. 



-Hvem syntes dere var finest ?
-Har dere en Kitchen Aid kjøkkenmaskin ?



No comments:

Post a Comment