Wednesday 2 April 2014

Snart skal det skje..


Stille før stormen nå. Vært stille lenge her inne på bloggen, da jeg har jobbet 100% nesten helt ut til permisjons tiden og ikke hatt noe som helst overskudd og energi til andre ting enn middagene på hjemmefronten. Nå når jeg endelig har gått ut i permisjon, har jeg heller ikke tatt meg tid til bloggen før nå. Da jeg har hatt andre ting som måtte ordnes først, der i blandt søvn, og små forberedelser til den lille. 

Ute sesongen har startet, og det er grod grunn til å dukke ned i inspirerende magasiner og blogger. Vi har endelig en egen uteplass, for første gang. Så dette er noe jeg har gledet meg stort til. Vi er på vei mot påske og det er god temperatur ute, ingen snø og masse sol. Noe så herlig. Noen sittemøbler har kommet på plass på terassen, sammen med litt påskeliljer og en søt liten kanin til pynt. Veldig koselig syntes da jeg. Og nå som jeg er hjemme i permisjon å venter på at vi plutselig skal bli tre, må jeg jo utnytte dagene med fint vær til å slappe av ute i solen på terassen. 

Det er mye på ønskelisten akkurat nå, ettersom vi fortsatt pusser opp huset vi har kjøpt. Hatt noen måneder pause fra jul og frem til nå, da formen og energien ikke har orket noe ekstra. Om ikke lenge starter vi på igjen. Da er det flere prosjekter på vent, blandt annet gang, babyrom, uteplass, gjestehus og etterhvert blir det vel kontoret og soverommet vårt også. Dette er nok prosjekter vi kommer til å bruke litt tid på, ettersom vi snart blir småbarnsfamilie - er det andre ting som også skal prioriteres. 

Har sanket litt inspirasjon til uterommet som jeg likte, kanskje dere liker det også. 

Utesofa, café set, 2 hvite stoler - Skeidar // Hengekøye, gardiner, oppheng - IKEA // 2benker og bord - Living // Lamper - Kremmerhuset // Planter - plantasjen


Vel da ble det et litt langt innlegg denne gangen, men det er jo greit det - ettesom det er en evighet siden sist jeg la igjen noen ord her. Kos dere i finværet alle sammen. Så skal vi nok se at nestegang jeg stikker innom her, er vi en familie på tre. Vi er spente på når ting kommer til å skje, da terminen er allerede neste uke. 




2 comments:

  1. Da er vi i samme båt :) Termin i morra :) Ventingen er jammen meg slitsom... ha ha ;) Takk for inspo!

    Lilja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så koselig da :) får håpe det skjer noe hos oss begge snart da :)
      bare hyggelig og lykke til!

      Mari

      Delete