Tuesday 20 September 2011

Moodboard - Ta naturen inn i stua


Natur innslag i interiøret og dekoren er veldig fint, og det passe veldig fint når det er høst - også på vinteren. Syntes det gir et koselig preg på hvert rom, og en lun følelse. Jeg er i alle fall helt for denne ideen. Elsker saueskinn, og trestubber, også fint med puter og lignende med natur motiv.

Har selv et par puter med naturprint, og noen stubber på bordet, samt et par STORE kongler på gulvet - snart også et fin-fint ByNord kjøkken håndkle med uleprint i tillegg til et fint saueskinn. Skal snart kjøpe et til. Skal skape en koselig, varm og lun stemning i leligheten som er nokså moderne møblert. 


-Hva syntes dere om å ta naturen inn i huset ?




2 comments:

  1. Hei!
    Må si jeg likte bloggen din OG stilen din kjempegodt :)
    Vi har en del samme smak!
    Jeg tar gjerne naturen inn og har både paller, stubber og trommel bord :)
    God uke til deg!
    Jeg følger deg videre!
    Klem Silje

    ReplyDelete
  2. å tusen takk, så koselig å høre at du liker bloggen min :)
    Høres ut som om du har et koselig hjem, kommer til å ta turen innom din blogg også :) en god uke til deg også og koselig at du vil følge bloggen min :)
    Klem fra Mari

    ReplyDelete