Monday 10 October 2011

DIY prosjekt - stoff bilde nummer2 - resultat


Her er resultatet av nok et stoff bilde prosjekt. Stoffet er kjøpt på Stoff og Stil og platen bak på Europris. Er kjempe fornøyd med resultatet. Passet bra inn i bildeveggen min (ikke ferdig enda, flere bilder skal opp etterhvert). Elsker å ha noe å pysle med. Kjenner jeg har funnet igjen den kreative delen av meg, lenge siden sist, men helgen som var har virkelig vært kreativ. Herlig følelse. 


-Hva syntes dere om rådyrbildet mitt ?




2 comments:

  1. Hei,
    Så utrolig kult bilde. Inspirerende.
    Jeg så først nå, spørsmålet ditt om bokstavene inne på bloggen min. De er kjøpt i en interiør butikk i Fredrikshavn (Danmark). Har kastet embalasjen, så finner ikke merket.

    Fin mandag til deg:)

    ReplyDelete
  2. Så koselig du likte bildet mitt - setter virkelig pris på så koselig kommentar :D tusen takk!!
    Du har kjøpt bokstavene i Danmark ja, skal ikke dit med det første, men finner vel kanskje noe liknende her til lands eller på nett tenker jeg. Tusen takk for svar i alle fall :D

    Riktig fin mandag til deg også :)

    ReplyDelete