Saturday 8 October 2011

Maleprosjekt: Entre, FERDIG



Her er altså resultatet av gårsdagens og dagens maleprosjekt. Elsker fargen, den er så utrolig fin. Den heter 9924Larvikitt, S4500-N, og jeg malte med Jotun Lady vegg 10, en vannbasert maling med et gangske matt resulat, den er halv blank. Ikke for lys og ikke for mørk. Helt perfekt.

Har fått hengt opp skoskapet igjen og en glassplate til å henge ting på. Satt på plass kurven med skjerf og votter og satt en lys lykt på gulvet. Eller så mangler jeg et bilde på den korte siden av veggen. Skal ha et bilde fra Skeidar, i gråtoner med ved på. Det er kjempe fint, men må vente til lønningen triller inn på kontoen. Desverre ikke noe bilde av det bildet, men jeg tror det blir kjempe fint der.

Bilde med bedre kvalitet kommer på tirsdag, da Johan(samboeren) er hjemme igjen fra Tromsø med kameraet. Håper han blir fornøyd med resultatet. Enn så lenge er jo dette en liten sniktitt. 


-Hva syntes dere så langt ?




2 comments:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg !
    Og takk for tips om farge, den ble jo kjempe fin :) Lettere å velge en farge når man har sett bilde av rom der den er brukt. Jeg liker også nå fargen er sånn midt imellom - ikke for lys/ikke for mørk ;)

    Ønsker deg en fin søndag !
    Klem Birgit

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for kommentaren, koselig du likte resultatet av maling av veggen i gangen. Er veldig fornøyd selv :) så koselig du også likte det! Sånn midt i mellom farge er kjempe fint :)

    Riktig fin søndag til deg også :)
    Klem Mari

    ReplyDelete