Saturday 22 October 2011

Maleprosjekt: Soverom


Idag har jeg brukt formiddagen på å male. Som jeg skrev i går skulle jeg male endeveggen på soverommet. Nå er det gjort. Nå skal det bare tørke, deretter kan jeg ta av maskeringstapen,  og se det ferdige resultatet. Fargen blir litt mørkere enn den er på bildet nå, ettersom malingen ikke er tørr enda. Fargen Larvikitt, 4500. Utrolig lekker farge syntes jeg. Elsker jo grå toner.  Så tror resultatet blir bra. Kan vise i morgen, da jeg er ferdig og alt er på plass sånn det skal være. 


-Hva tror dere om fargen ?




2 comments:

  1. Veldig fin farge :)Jeg elsker grå :) Er det vanlig maling, eller er det sånn 'sement-maling'? :)

    ReplyDelete
  2. takk for det. Det er vanlig maling. Jotun Lady vegg 10 heter den, med fargen larvikitt, 4500. Fargen blir ganske matt. Det er en vannbasert maling. Veldig fornøyd med den :)

    klem

    ReplyDelete