Sunday 2 October 2011

Scandinavian Surface panel piece









Elsker Scandinavian Surface sin Shadow kolleksjon. Masse fine panel biter med tapet. Utrolig lekkert å bare tapetsere en stripe med tapet på en vegg. Når det i tillegg er av norsk natur blir det ekstra flott. Herlige trær nedover veggen i hvit/grå/sort toner. En panel piece koster 669,- hos PureNorsk og hos Himmel og Hav. Fine sider begge to. 

Jeg kunne i alle fall tenkt meg en sånn fin stripe på en vegg, veldig dekorativt. 

Om dere går inn på Scandinavian Surface kan dere se alle kolleksjonene, og en hel masse fine tapeter og panel pieces. Utrolig masse fint der altså. Bare så synn det er litt dyrt. Blir i alle fall det for min del, akkurat nå. Kanskje senere, ved hus kjøp kanskje. 

Skal forresten begynne å lete etter hus til våren. Skal si jeg gleder meg. Leiligheten begynner å bli litt liten med sine 58 kvadrat og ingen terasse. Kjenner vi er klare for noe litt større, med terasse, en liten hageflekk og en uteplass. Hadde blitt så koselig. Gleder meg masse. Håper drømmehuset er der ute da vi skal kjøpe. Er et i kikkerten nå, men er jo ikke sikkert det er tilsalgs til våren. Håper på det i alle fall. Fin beliggenhet, lys og fint, passe størelse og passelig pris. Vi får se. Wish us good luck! 



-Hva syntes dere om denne panel piecen ?
-Liker dere Scandinavian Surface ?



No comments:

Post a Comment