Friday 21 October 2011

Tapet prøver






Fikk en herlig konvolutt med tapet prøver fra Mr. Perswall i posten idag. Har ventet på den i et par uker nå, og endelig kom den. Masse fine prøver på foto tapeter og lignende. Har i grunn veldig lyst til å dekke en vegg med tapet, men ikke sikker på hvilken vegg og hvilken tapet. Er flere som jeg lliker veldig godt. Blant annet den med de små steinene, vedkubben, den hvite med bjørketrær, og den skogen med bjørketrær. 



-Hva syntes dere om tapet prøvene ?
-Hvem likte dere best ?





2 comments:

  1. Er helt knall med sånne vegger! Jeg synes de hvite bjørkestammene er veldig fine. Jeg har nettopp fått opp en fotovegg i stuen min, og var innom mr.perswall og kikket lenge og vel! Jeg endte med en tapet fra scandinavian surface fra photowall. Der er prisen forresten bitte litt bedre. Kan fort bli dyrt og også litt voldsomt om veggen er stor, så jeg valgte en vegg som har et svært vindu, så ble det liksom resten av veggen, ca 4;50m x 3m mener jeg... Er i københavn nå (!) på avslapping og shopping...visakortet holder på å gå varmt forresten ;)
    Om du vil kan jeg sende bilder av min vegg når jeg er vel hjemme neste uke :)
    Tror uansett det blir stilig! :))
    Forresten var gråfargen på soverommet kjempefin!
    God helg!

    ReplyDelete
  2. Ja, sånne vegger jeg kjempe fint :) vil veldig gjerne se hvordan veggen din ble :) vurderer jo å lage en vegg her hjemme. Kanskje ikke den største veggen, men en vegg i alle fall :) heldig du som er i skjønne københavn - ønsker meg dit før jul jeg også. Shopping og kos :) tenker nok at kortet går varm der, de har jo så mange fine butikker der :) Koselig du likte gråfargen jeg har valgt. Nå mangler jeg bare male kommoden hvit, kjøpe en wall decal til veggen, en ny krakk og noen nye bilder på veggen, kanskje en hylle også :D

    God helg til deg også :)
    klem

    ReplyDelete