Wednesday 19 October 2011

Utfordring: Bloggnavnet

Mrs. Hardy har en liten utfordring gående om dagen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kaste meg på og fortelle litt om mitt blogg navn og hva som ligger bak akkurat det.

Utfordring: Hvorfor valgte du ditt bloggnavn ?




Nordisk interiør inspirasjon: historien bak bloggen
Jeg startet å blogge for 3-4 år siden, da hadde jeg en annen blogg med hverdag og mote som hovedtema. Ble i grunn litt lei av dette og fikk lite ut av bloggen. Derfor tok jeg en liten blogg-pause mens interiør interessen blomstret opp igjen. Har alltid elsket interiør, å innrede og skape ting. Elsker å være kreativ, og trives veldig godt i mitt eget selskap mens jeg er i min lille boble. Jeg hadde vært innom endel interiør-blogger og jeg ble så inspirert at jeg bestemte meg for å starte å blogge igjen. Da som interiør blogger. 

Navnet Nordisk interiør inspirasjon var vel et ganske enkelt og naturlig valg for meg. Da jeg satt og skulle starte den nye bloggen for noen måneder siden var dette det første jeg kom på og for meg klinget dette bra, og siden det gjenspeiler stilen jeg elsker så ble det perfekt match. Har falt helt for den nordiske, moderne stilen, men innslag av natur og lyse farger - samt rene linjer og enkle/moderne møbler. Bloggen inneholder bilder av deler av mitt hjem mens det pusses opp og i hverdagen, inspirasjonen jeg sanker til meg og vil dele med alle der ute, tips og funn på nett, trender, samt mine oppussings planer og DIY prosjekt. 

Jeg vil være en del av et samfunn, møte likesinnede interiør interesserte. For å dele mine erfaringer og tips med dere, få tips og tilbakemeldinger på det jeg gjør. 

Mari: ansiktet bak bloggen

Jeg heter Mari, er 24 år og kommer fra Hamar i Hedmark. Jobber til daglig som assistent i en montessorri barnehage. Kjempe herlig jobb. Har alltid likt å være kreativ og å skape ting. Interiør interessen kom nok da jeg var en 12-13år og skulle pusse opp rommet mitt for første gang hjemme hos mamma og pappa. Fikk være med å planlegge, bestemme farger osv. Veldig spennende. Etter det har jeg alltid elsket å ommøblere, pusse opp, male og gjøre det fint og koselig. Dette er da meg. 



5 comments:

  1. Nydelig bilde av deg :) Spennende og lese meg om personen bak bloggen :)

    Jeg har ikke fulgt deg så lenge fordi jeg ikke kom over bloggen din før nå nylig, men nå leser jeg alle innleggene dine. gleder meg til fortsettelsen :)

    Klem fra Lilja

    ReplyDelete
  2. Hei Mari, så kjekt å bli litt bedre kjent med
    deg ;)
    Fint bloggnavn...

    Muuto!
    Den minste skålen målte jeg til ca 25 cm bred nå!
    Den størrelsen er å se i gul på bilde nr 3...
    Den store (bilde 1 ja ;) vet jeg ikke hvor stor er, men den er veldig stor altså. Men også ett fint blikkfang. Men vanskeligere å sette bort innimellom.
    men har du den perfekte plassen til en stor, så er den jo skikkelig kul da ;)
    Begge passer uansett til frukt, chips osv.
    Lykke til med valget.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  3. Lille Liljehvit: tusen takk, så koselig du likte bildet :) Koselig å se at du vil følge meg videre og leser innelggene mine, setter jeg pris på :D

    Kronprinsessene: tusen takk for masse info - setter jeg pris på:) tror jeg må gå for den lille, har ikke sånn kjempe stort bord, så kanskje greit å ha en som ikke dekker hele bordet. De er utrolig fine i alle fall :)

    Klem Mari

    ReplyDelete
  4. Kjekt å lese:) Jeg er også mest glad i nordisk interiør. Kjempefint bilde!

    ReplyDelete
  5. tusen takk, koselig du leste det og likte bildet mitt :) nordisk interiør er så nydelig!

    Klem Mari

    ReplyDelete