Saturday 26 November 2011

Bildedryss


Litt inspirasjon og bildedryss idag. Vært på julegave shopping en liten tur og fått unna gjort tre julegaver. Det er da noe, så jeg har da kommet litt på vei. Formen er ikke helt på topp. Vondt i halsen, hodet og kroppen. Så blir en rolig kveld på meg idag også, tross at samboeren skal ha kompis besøk her i i kveld, som i går. Så får se hvor lenge jeg klarer å holde det gående i dag. Nå skal jeg i alle fall slappe av en times tid. Litt senere venter kylling taco middag med samboeren og en kompis. 

Har forresten hengt opp julestjernen og satte den på i går, veit det er litt tidlig, men jeg bare måtte. Den lyser så fint i kjøkken vinduet. I morgen tenner jeg første lyset på adventsstaken også. God første advents helg. 


-Hva gjør dere denne lørdagen før advent ?




No comments:

Post a Comment