Tuesday 1 November 2011

Høstkveld med mørket og kreativiteten som selskap

Det lyse grå garnet er Eskimo Drops garn og det mørke grå er Merino ull.

November er her og kommer med storm skritt og vind i trærne. Det er fortsatt høst og mørket har lagt seg her ute. En koselig tid til å gjøre små kreativiteter, selv driver jeg med noen prosjekter. Strikker putetrekk og et trekk til en lang vase. Tar litt tid, og håper på at resultatet blir bra. 

Nå i kveld har jeg akkurat satt meg ned, akkurat innenfor døren etter en lang dag på jobben, snart venter Hjelp, han pusser opp på tv3, en kopp te og litt kos. Tenker å strikke mer på trekket til vasen mens jeg titter i vei. Håper alle får en fin tirsdagskveld der ute. Jeg prøver iherdig å få liv i iphonen min som døde litt idag, den har blitt gal og lever sitt eget liv, blinker i vei og vil ikke høre på meg. 


-Hva gjør dere i kveld ?




No comments:

Post a Comment