Tuesday 15 November 2011

Tirsdags kosekveld


Det er tirsdag, den dagen i uken jeg har TV-titting på planen. Vel ikke hele kvelden da, bare en times tid - da det er Hjelp han pusser opp på tv3. Skal lage meg en kopp te og bare nyte litt fritid idag. Kanskje jeg skal sy ferdig trekket til pepperkakekrukken min. Ellers så gleder jeg meg til fredagen, da jeg skal hente hjem en flott matt grå krakk, et reinsdyr skinn og adventsstaken for i år. Har lagt dette av på Skeidar, og fredagen er dagen jeg skal hente det. Tenker det skal bli koselig på soverommet med en krakk med et skinn over. Adventsstaken får vente litt til før den kommer i bruk. 


-Hva skal dere i kveld ?




2 comments:

  1. Tirsdag er tv kveld her i huset også. Jeg sitter godt plantet i sofaen - Herlig! ;)

    ReplyDelete
  2. det er godt med en sånn kveld i uka :) kos deg!

    klem Mari

    ReplyDelete