Sunday 4 December 2011

Dagens plan



Nå har jeg laget en slagplan for dagen. Bare sånn at jeg rekker igjennom det jeg har tenkt denne dagen. 

10.00 - stå opp, dusje og spise frokost
11.00 - Tenne det andre adventslyset
12.00 - komme meg ut av leiligheten og på julemarked/julemesse
14.00 - Julegaveshopping på søndagsåpne butikker (maxi + byen)
16.30 - Julepynte leiligheten, del 1 ; finne frem julepynt og finne ut hva som skal brukes i år
18.00 - Bort på middagsbesøk hos mine foreldre
20.00 - Julepynte leiligheten, del 2  ; plassere ut og gjøre plass til julepynten


Og det var den dagen - ser det blir endel på planen, og at jeg får noe å gjøre hele dagen nesten. På kvelden blir det bare avslapping. Kanskje noen innkjøp blir gjort i løpet av dagen også. Skal innom en søt butikk som har ByNord, Ferm Living og Kahler skjønnheter også i morgen. Håper jeg finner det jeg er på leting etter. Ser også etter stripete julekuler av glass eller keramikk i grå/hvit eller sort/hvit. Så hvis noen vet om et sted som selger det, så si i fra.


Riktig god 2. søndag i advent!



-Hva skal dere idag ?



No comments:

Post a Comment