Tuesday 6 December 2011

En fantastisk blogg

Liten blogg anbefaling


Bilder lånt fra bloggen

Vil dele med dere en flott blogg jeg kom over for ikke lenge siden. Lisesttes Perler heter bloggen, den bugner av flotte bilder og en hel masse inspirasjon. Damen bak bloggen heter Lisette og har interiør som interesse og hobby. Gjennom den flotte bloggen deler hun sin interesse for interiør og skjønnhet. Fine detaljer i flotte enkle design. En herlig blogg for de fleste, og jeg er sikker på at denne jenta kommer til å få en hel masse flere lesere etterhvert. 


Bilder lånt fra bloggen 

Det er forresten også en utrolig flott Give Away gående på denne herlige bloggen for å feire 100 faste lesere og over 200 innlegg, dette med 3 flotte premier. Så absolutt noen premier jeg kunne tenke meg. Ta dere en titt innom denne flotte bloggen dere også, kanskje delta på Give Awayen også. Her er de flotte premiene hun gir bort:



Bilder lånt fra bloggen


-Leser dere denne flotte bloggen ?




4 comments:

  1. Neimen....så flott, Mari!!!! Tusen takk for varm anbefaling:) ble nesten litt rød nå om du hadde sett meg:) takk, igjen!

    ReplyDelete
  2. Det så ut som en kjempeflott blogg! Må nok ta turen innom nå :) Takk for tipset! Er så gøy å "oppdage" nye blogger!

    ReplyDelete
  3. Fullstendig enig:)bloggen hennes er super.inspirerende,flotte bilder og helt etter min smak:)Klemz

    ReplyDelete
  4. Lisette: Så koselig :) Du har en super blogg så dette fortjener du :)

    Lindmark dubnad: Ja, ta turen innom, utrolig flott blogg er det!

    Britt Irene: Helt enig med det du sier :)

    Klem Mari

    ReplyDelete