Saturday 10 December 2011

Julevask og julepyntet


Da er julevasken og ryddingen avsluttet, endelig. Ble så koselig, rent og ryddig her nå. Og med litt julestemning med snø ute og julepyntet inne, blir det bra. Eneste jeg mangler nå er lukten av jul, altså juletreet. Det kommer vel opp til slutten av uken som kommer tenker jeg. Skal bli så fint så fint. Kjøpte noen fine greiner idag også, usikker på hvordan tre/busk de er fra - for det glemte jeg jo å spørre om. Utrolig fine greiner i alle fall. Lukter litt jul av dem også da. Nå blir det te og tvtitting.


-Hva har dere gjort idag ?



2 comments:

  1. Så flink du har vært som har vasket og gjort huset klart til jul. Her ble det vasket forrige uke og pyntet litt. I morgen skal resten av huset pyntes og pepperkakene skal i boksen. Neste helg er det julegodt og baking av horn som står på agendaen. Etter det kan bare julen komme :-)

    Nå kan du kose deg med god samvittighet resten av helgen!

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  2. Takk, ja det er godt å bli ferdig og at alt er koselig, rent og ryddig til jul. Vært flink du også da :) mangler pepperkakene jeg da, en tradisjon at de lages med pappa (for han lager deigen fra bunnen av og den er så utrolig god), en koselig trafdisjon. Ellers skal jeg lage kanel snurrer idag, og krydderkake neste helg. Mangler juletreet, det kommer inn i løpet av neste uke tenker jeg.

    Kos deg så masse du også :)
    klem Mari

    ReplyDelete