Tuesday 13 December 2011

Ønskeliste utfordring 4


By Nord senge sett,  Bjørn (140x200cm)
Hagedorn & Hagens Aeshna cayanea B7 poster (stor: 70x100cm)
Kahler omaggio vase, medium (grå/sort)
By Nord Deep Forest tea
By Nord Birdhouse

Den fjerde ønskeliste utfordringen hos Hviit er nå igang. Jeg krysser fingrene og prøver meg nok en gang, og håper at det er jeg som nå blir trukket ut. Hadde jo vært utrolig koselig med en liten julegave. Meld dere på til denne ønskeliste utfordringen dere også da vel. Klikk HER for å delta. 




3 comments:

  1. Kjempe søt blogg du har :)
    Legger meg til som følger

    ReplyDelete
  2. Fine ønsker!
    Kjekt at du ville være med på giveawayen min :)
    Flott blogg du har her :) Blir kjekt å følge den videre :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  3. Mykpus: tusen takk for koselig kommentar, setter jeg pris på :)

    Dagdrømmer : selvfølgelig ville jeg være med på give awayen din, utrolig søt premie også og jeg krysser fingre og tær for at det er meg som blir trekt ut :) Koselig du likte bloggen min, setter jeg pris på :)

    velkommen som nye følgere på bloggen begge to :) utrolig koselig :)

    klem Mari

    ReplyDelete