Thursday 29 December 2011

Te



Var en tur i Charlottenberg idag med to venninner. Veldig koselig var det - med hjem ble disse søte teene her. Fått litt te-dilla. Har alltid vært glad i te, men det finnes så mange morsomme slag som må prøves ut. Og da jeg kommer over noen nye sånn som idag, blir de med hjem - om de ikke er for dyre da. Den første er fra apoteket med goji og tranebær, den andre er fra Kobbs med rabarbra, jordbær og pasjonsfrukt, den siste er fra Kremmerhuset og er Earl grey med blå blomst. 


-Er dere glade i te ?



3 comments:

  1. Jeg er glad i te. Det varmer kroppen og gir gode smaker.

    Klem

    ReplyDelete
  2. Så mye deilig te du har fått kjøpt. Jeg fikk fire forskjellige te-typer til jul og de var kjempegode. Vinter er tetid for meg og jeg drikker minst en kopp om dagen.

    Ønsker deg en fin nyttårsfeiring!

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  3. Takk for koselige kommentarer, går med en kopp hver dag her også. Er så koselig med en kopp nå i den mørke tiden. Fikk en kjempe god en til jul jeg også + de 3 jeg kjøpte til meg selv rett før jul :p

    Riktig god nyttårshelg til dere også!
    klem Mari

    ReplyDelete