Wednesday 29 February 2012

Fantastisk middag og god økt med trening


Spist veldig god middag idag. Kylling spyd og grønnsaker. Kyllingen er marinert i et stort fed hvitløk, litt olje, vann, østersaus og vårløk. Sto med marinade på i 2 timer ca, blir best om den står litt før de stekes. Grønnsakene ble stekt med et stort fed hvitløk, hvit pepper og havsalt. Hadde flere grønnsaker enn vist på bildet, men da dette er mine favoritt grønnsaker plukket jeg ut paprika, charlottløk og stangseleri. Ble en utrolig god middag, herlig med smak av hvitløk. Sunn også, og så raskt å lage den. 

Håper dere har hatt en fin dag. Jeg har vært på jobb og hatt en lang økt på trening på Espern. Elipse og styrketrening. Gikk veldig bra, så er fornøyd. Nå skal jeg henge opp klær og rydde litt klær. 




4 comments:

  1. mmmm... deilig, men hvor er uuuglaaa???? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, ikke sant :) hehe, den er tatt bort for en stund, ble litt lei den. Så derfor ble det en sort prikk istedet. hehe :p ikke så spennende, men det er til jeg finner noe bedre, kan nok hende ugla kommer opp igjen.

      Delete
  2. Kyllingspyd i ett ord snuppa ;) Så nydelig ut, Mari. Fikk vann i munnen nå. Mange herlige grønnsaker og fin rett :) Flink du er som kokkelerer så bra! Godt at ellipsen også gikk bra i går :) Spinning på lørdag? Ja, savner uglen jeg og. Syns den var så fin og skikkelig "deg".

    Sv. bra du passer på! Jeg er så dårlig på å begrense meg med denne treningen og intensiteten...Det er jo så gøy 99% av tiden, men plutselig var det ikke det likevel.. Og da er det tid for litt pause. Øver meg på å bli flinkere til å holde litt igjen, og passe på nok hvile og mat.. er jo en treningssak det også ;) Du får pushe meg der og bare fyre løs med visdomsord :) Ha en super fin dag vennen! Masse klem!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var utrolig godt ja :) Må jo prøve å være litt kreativ med maten av og til :) elipsen gikk bra, men tror jeg hadde litt stramme joggesko, tærne sovnet litt igjen. Så håper det blir bedre neste gang. Spinning på lørdag ja, fast! :p så det blir bra :)

      Hehe, du savner uglen ja, kan nok hende den kommer tilbake, om ikke et annet dyr :)

      Ja, du må passe på deg selv, kan ikke bare trene og trene så det blir for masse, viktig å ta det litt rolig også - så du ikke blir overtrent. Og HUSK nok mat! Takk for koselig samtale på tlf i sta :) hehe, moro å høre på :p håper du finner ut av det.
      Håper du får en super kveld og en super dag i morgen :)
      klemklem

      Delete