Monday 13 February 2012

Nydeligheter

Ukjent kilde ( Noen som veit hvilken leverandør som har dette bordet?????)

 via Bolig magasinet

 via

Kilde ukjent

Ukjent kilde

Masse fine bilder der ute. Noen favoritter idag. Litt interiør, litt mote og en utrolig nydelig hund. Nå har vi akkurat kost oss med kyllingfilé, ovnsbakte potetbåter og grønnsaker. Noe så godt. Nå blir det en kopp te på meg og lesing av det nye Bolig magasinet (dansk magasin), kjøpte nemlig en ny te i helgen - en frukt te. Gleder meg til å prøve den ut. Håper alle har hatt en flott og inspirerende mandag. 

Riktig god mandagskveld! 


-Noen som vet hvilken leverandør som har bordet på første bildet ??? 
Finner ikke igjen netadresse og husker ikke hvor det er i fra.... 




4 comments:

  1. Hei!
    bordet er hvertfall fra Normann Copenhagen!
    håper det hjalp litt :)

    klem m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Å tusen takk, der var det fra ja.
      Har prøvd å finne det igjen skjønner du.
      Så bra, skal skal jeg lete det opp på nett :)
      Fortsatt fin kveld :)
      klem Mari

      Delete
  2. oooh, her var det masse fint, elsker den lampe skjermen, den grå på det ene bildet... vil haaaa... :) kule de wall stickersene av bjørketrær :)
    ang bordene på bildene, så er de alle i samme stil... finner myyye sånne på låppis... retro stil :) "Min lille interiør og hverdags dagbok" la ut eit sånt bord på bloggen sin nettopp... så du får gå på leit på låppis ;) Klems...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for svar :) koselig du likte bildene :) veit det er noen av disse bordene som man finner på loppis. Det jeg ønsker meg gjør ikke det, men fant hvor de solgte det da :) Så det ordnet seg !
      klem Mari

      Delete