Sunday 29 April 2012

Fantastisk helg




Har hatt en fantastisk helg i Oslo. Reiste inn på lørdags morgenen. På Majorstuen møtte jeg ei venninne. Ble noen butikk runder før litt mat og dagen kunne starte. Dagen skulle tilbringes med å se på Sentrumsløpet, hvor min venninne skulle delta og jeg skulle se henne løpe for første gang. Utrolig moro å se. Etter godt gjennomført løp ble det god mat spisende ute i  solen. Kvelden tilbrakte vi ute mens vi ble sittende å snakke. Herlig dag. Kunne ikke vært mer koselig. 

Søndagen tilbrakte vi på SATS bislet hvor det var Cycling 45 på planen. Veldig morsom økt med en god instruktør med masse å gi. Moro da instruktørene er med å heier og roper og lever seg inn. Etter vel gjennomført økt vendte jeg nesen hjemm over til Hamar. Hvor kvelden ble tilbrakt for mine foreldre på terassen ute i solen. Med god grill mat og mye snakk. Koselig. 

Håper dere andre har hatt en fin helg også. 




No comments:

Post a Comment