Sunday 20 May 2012

Sommerferie planer

I sommer skal jeg ha endel ferie, i alle fall til å være meg. Skal på venninne tur med shopping til London og familie ferie sammen med mine foreldre, min bror og samboeren til København. Litt senere skal jeg også på jobb tur til Roma. Så endel storby turer på meg i sommer. Samt fjelltur med samboeren innimellom storby feriene. Skal si jeg gleder meg til sol og sommer og ikke minst herlige opplevelser med familie og venner. Vel er herlig sommervær her idag da, så nå skal jeg straks ut i solen. 23 grader, ikke værst.

-Noen som har noen tips og spisesteder, butikker og markeder i London ? 
Lenge siden jeg har vært der, selv om jeg har vært der 3 ganger før er det alltid fint å dra tilbake. 

-Tips til interiør butikker (Nordisk/Dansk) i København ? Steder å se oppleve ?
Lenge siden jeg har vært i København også. Endel år siden. Noen som vet om butikker som fører Hay, ByNord, Ditte Fischer, Normann Copenhagen, Lightyears, Muuto, Seletti, Louise Roe, Ferm Living, Anna Carin Dahl, Anne Black, Design Letters, Kähler, Kusmi tea, NUD collection, House Doctor.



2 comments:

  1. Kjekke byer du skal til! En helt spesiell restaurant/bar/ cafe finner du iallefall i London, Sketch! www.sketch.uk.com. Champange lunsj kanskje?

    I København ville jeg fått med meg Normann Copenhagen flagship store, de har mye annet en NC også.Den skal være veldig bra! Stilleben har åpnet en stor ny butikk. Hay får du i HAY House, på Illum får jo du det meste.
    Roma, er jo bare vakkert! Panteon er min favoritt når det gjelder bygg! Men alt er vakkert der...
    God tur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Å så koselig, takk for svar og tips :D
      Skal titte innom disse butikkene, kanskje det blir en tur på sketch i London også - vi får se :)
      Gleder meg masse :)

      Klem Mari

      Delete