Monday 4 June 2012

Nytt: Grafisk brett




Jeg har fått meg nytt grafisk og fint brett. Kjøpt hos RK design, og kan fåes kjøpt HER. Jeg liker det veldig godt, elsker det grafiske og at det er grått og hvitt. Passelig størelse også,  38cm i diameter. Kjenner det kribler i fingrene etter å fornye kjøkkenet. Tenk så fint det blir når det blir hvit med lys benkeplate. Gleder meg. Tror fatet vil passe godt inn da. 

Etter jobben idag har jeg brukt 3 timer på rydding av klesskapet på soverommet. Ble veldig fint og ryddig i skapet. Nå går det ann å finne frem der inne også. Så det er jo supert. Så nå har jeg endelig fått i meg litt taco-salat og nå venter litt avslapping i sofaen før jeg skal legge meg. 

God mandagskveld alle sammen. 




2 comments:

  1. Så fint fat. Liker grafisk selv.

    Føl gjerne for å delta i min utfordring.

    Klem Mona C

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, koselig du likte det :D
      Jeg skal titte innom, kanskje jeg blir med jeg også :)

      klem Mari

      Delete