Sunday 22 July 2012

København, trenger tips ...


Skal om noen uker reise til København på tur sammen med samboeren og mine foreldre. Det blir en tur fra torsdag til mandag og en masse tid til fine butikker, caféer og masse å se. Har vært der en gang tidligere, men det er mange år tilbake. Derfor trenger jeg noen tips til interiør butikker, koselige caféer og steder jeg må besøke. Tivoli er ikke så viktig for meg. Tar i mot tips mot takk. 

Har planer om å besøke Stilleben, Urban Outfitters og TopShop mens jeg er der, men trenger jo selvfølgelig flere fine steder. Kanskje dere har flere tilps til butikker i likhet med Stilleben som ligger i sentrums området, på Strøget kanskje ? Skal bo i nærheten av Tivoli. 



2 comments:

  1. For butikker - stikk innom illum :-) de har alt på interiør fronten. Bahne butikkene har også det mye bra og moro.
    For mat - lunch vil jeg anbefale told og schnaps - ligger i tilbodgade1 - har nydelige smørrebrød!!
    Kos deg - København er herlig :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for fine tips :) skal prøve å finne frem til disse stedene :D
      klem Mari

      Delete