Saturday 14 July 2012

London HERE I COME!!

Bilde via Instagram

Da er kofferten pakket og jeg vender nesen mot London for noen dager. Jente-tur med shopping, god mat og kos - here I come! Håper på sol og fine dager i storbyen. Fint med et lite avbrekk fra småbyen i ferien. Skal si jeg gleder meg til å sette beina på engelsk jord. Så da blir bloggen stille frem til onsdag kveld regner jeg med. Da blir det nok litt London bilder og diverse tenker jeg. Jeg vil komme til å oppdatere på Instagram (@marinordicintereor, @screamoheart), usikker på hvilke av brukernavnene som funker. Kan jo søke på Mari Grøndahl også, om du vil følge med meg til London. 



2 comments:

  1. Kos deg masse på tur :) gleder meg til å se bilder :)

    Vi reiser til tyrkia på onsdag, litt reisefeber her nå :)

    Klemmer fra Anita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, har hatt det fantastisk :D
      Herlig med Tyrkia tur også da, kos dere masse:D
      klem Mari

      Delete