Wednesday 8 August 2012

Larsen åpning





I dag gikk turen til åpningen av Larsen sammen med ei venninne. Dette er en koselig café, butikk og bakgård i strandgata i Hamar. Hadde i forveien av åpningen, tittet inn på bloggen og på facebook og fulgt med på oppdateringer. Så var veldig spent på hvordan det ble der. Det var kjempe fint, en nydelig café/butikk/bakgård med godt gjennomført interiør. Salg av masse herligheter; interiør, klær, barneleker, skrivesaker, godsaker, te og kaffe. Det var masse folk og god stemning. Kjenner jeg meg rett, tar jeg nok turen tilbake dit i morgen. Har sett meg ut et par ting jeg ønsker å ta med hjem. 

Så om dere bor i Hamar området så bør dere så absolutt ta dere turen innom Larsen, et lite høydepunt når det kommer til koselig café/bakgård og ikke minst butikk. 



No comments:

Post a Comment