Thursday 18 July 2013

Nyhet !


Da titter jeg innom igjen, for å fortelle at vi har skrevet under kontrakten på huset og fått overtagelses dato. Og det er ikke lenge til vi flytter heller, fredag 30. August overtar vi huset. Som vi gleder oss. Dagene nå har vi mye som skal gjøres. Jeg jobber en uke som trener på sommerleir og samboeren jobber lange kvelder. Til helgen skal vi rydde ut endel av leiligheten og gjøre klart til salg. Så jeg gjør endel, selv om jeg egentlig har ferie. Håper alle nyter julidagene hvor enn de måtte befinne seg. 



2 comments:

  1. Lykke til! Det er tungt å flytte, har akkurat gjort det selv, men herlighet så deilig det er når man er på plass på nytt sted. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det !! Ja, det blir tungt, men jeg gleder meg veldig til vi får malt litt i huset og flyttet inn :)
      Gratulerer til deg med nytt sted :)
      klem Mari

      Delete