Sunday, 30 October 2011

Søndags bildedryss






Det er søndag og jeg tenkte jeg ville dele noen bilder meg dere. De to øverste er fra gangen vår, har fått satt opp to nye bilder, rammene er Ribba fra IKEA, og motivet er fra en pakke med 5 kort fra IKEA. Syntes de var fine og dekorative.

Det tredje bildet er fra soverommet, der jeg også har fått satt opp et bilde, rammen er Ribba fra IKEA og bildet fikk jeg i Rom123. Syntes det passet bra på soverommet.

De to nederste bildene er tatt på stua. Var ute å plukket lerkekvister i går, så har fått litt mer natur inn i stua nå. Litt på bordet og litt i vinduet. Koselig, skaper litt høststemning også.

Idag blir det avslapping først og fremst, deretter skal jeg henge opp to knagger i gangen, strikke litt mer på strikkeprosjektet, kanskje dra på høst marked i Vikingskipet også skal vi på middag hos mine foreldre i kveld. Riktig god søndag til alle der ute!



-Hva skal dere idag ?

No comments:

Post a Comment