Friday 18 November 2011

En herlig fredagskveld




Kom hjem fra jobb til en nyvasket leilighet idag. Utrolig koselig og godt å ta helgen nå kjenner jeg. Veldig koselig å slippe helge-vasken også. Samboeren hadde til og med vært på blomsterbutikken og kjøpt et nydelig lite tre til meg. Syntes det er så utrolig fint. Var selv en kort tur innom Kremmerhuset idag, med hjem ble et strikket putetrekk, helt meg. Nå venter indisk chicken tandori med nan, raita, salat og ris. Kjenner jeg gleder meg til god mat og kos i kveld. Nå skal jeg tenne alle lysene og skape koselig stemning i leiligheten. 


GOD HELG ALLE SAMMEN! 



-Hva gjør dere i kveld ?




2 comments:

  1. Så søt kjæreste du har!
    Puta er utrolig fin...
    kos dere!
    klem

    ReplyDelete
  2. Ja, han er verdens beste :D
    puta er en ny favoritt her :) takk for koselig kommentar!

    god fredagskveld til deg også, kos deg!
    klem Mari

    ReplyDelete