Sunday 27 November 2011

Ønskeliste utfordring

Hviit har frem mot jul bestemt å ha en ønskeliste utfordring. Hver søndag trekkes en vinner av ønskeliste utfordringen. Utrolig morsomt ikke sant, de har jo så utrolig masse fint i nettbutikken - og akkurat derfor ønsker jeg også å delta på denne fine utfordringen. Ta dere en titt innom hviit for en masse inspirasjon og masse flotte varer. 

Her er min ønskeliste. 

ByNord sengesett (ulv/dådyr) // Kahler omaggio vase medium (grå/sort) // Ferm Living wall decal calendar // ByNord pine cone stor x2 // ByNord acorn x2 // ByNord pute med fjær // ByNord ekkorn // ByNord Bjørn // ByNord birdhouse // Hagedorn & Hagens Papilio paris gedeensis S2 // Hagedorn & Hagens Aeshna cyanea B7 


Veit jeg har mye på ønskelisten, men det er så utrolig mye fint inne på hviit sin netbutikk. Masse herligheter jeg drømmer om at skal bosette seg her hjemme hos meg. 


Meld dere på til ønskelisten dere også. HER




2 comments:

  1. Hei på deg.
    Ååå, så mange flotte ting på ønskelisten din ;)
    Ønsker deg lykke til, kanskje du får oppfylt et ønske.
    Ha en riktig fin mandag!

    ReplyDelete
  2. Koselig du likte ønskelisten min :) håper og krysser fingrene for at et ønske blir oppfylt :) hadde vært så koselig :)

    riktig fin mandag til deg også :)
    klem Mari

    ReplyDelete