Monday 19 December 2011

Julen har kommet i leiligheten



Nå er det jul, vel i alle fall er jule gjøremålene gjort. Eneste som mangler er å dele ut julegavene, og få juleferie. Idag pyntet jeg juletreet. Det står der så grønt og fint og lyser. Det er så koselig med juletiden. Jeg trives så godt, det er en spesiel ro som følger med den, selv om det også fører med seg endel stress i enkelte situasjoner. Kan nok ha noe med gave innkjøpingen å gjøre, stresse for å bli ferdig, og stresse for å finne det som passer til hver enkelt. Heldigvis er det unnagjort. Eneste som mangler er en liten gave som jeg veit hva jeg skal kjøpe og en liten pakke som skal pakkes inn. Så her er det meste klart. Jeg gleder meg. 

Det fine By Nord fuglehuset mitt har fått en ny plass i det fine søte treet mitt. Det er forresten helt nytt, kjøpte det inn i helgen og jeg elsker det. Fint, enkelt og juleaktig. 


-Er dere klare for julen ?




2 comments:

  1. Skjønner godt at du elsker det lille huset. Jeg synes også det er utrolig sjarmerende. Kjekt med alt som er gjort. Jeg ser at juletreet har kommet opp i mange stuer. Vi har ennå ikke fatt det hjem, men det kommer.....

    Klem fra Annfrid

    ReplyDelete
  2. Ja, det er så fint :) Juletreet er koselig, og jeg syntes det ikke gjør noe at det står en uke før jul :)

    Klem Mari

    ReplyDelete