Sunday 1 January 2012

2012


Med lyden av raketter, stjerneskudd, glade mennesker og champagne glass som klirret - ønsket jeg det nye året velkommen. Den første dagen kom med snø. Jeg la meg ganske så seint i natt og våknet opp til hvitkledde veier og plener. Var koselig å se at det var lyst og hvit ute, men samtidig savnet jeg den vårlige følelsen den bare bakken ga meg. Så ble jeg liggende å tenke, julen var nå over og vi har tatt steget inn i et nytt år. Det er nye muligheter og masse tid som kommer til koselige stunder og tid for gode minner. Håper det blir et bra år, med glede og masse inspirasjon i hverdagen. I morgen er det tilbake på jobb og tilbake til hverdagen. Da skal julen ryddes bort og man skal tilbake til det vanlige liv igjen. Det har vært en koselig julehøytid med koselige stunder og masse masse god mat. 

Håper dere har kost dere masse og ønsker dere velkommen til 2012. Håper dere vil følge meg videre. 



No comments:

Post a Comment