Friday 27 April 2012

Fredags mix

Stol-Hay // Bord-NormannCopenhagen - // Vase-DitteFischer // TallerkenSortHvit-Marimekko // TalerkenKatt-DonnaWilson // TrinangleBilde-SeventyTree // MelkeMugge-Seletti

Fredagen stiger inn med litt hvitt, sort, noe tre og litt grafikk. Noen store favoritter fra min side som helt klart er på ønskelisten. Spesielt møblene. Her har vi forøvrig ryddet, støvsuget og tørket støv. Nå sitter vi henslengt i sofaen og skal nye kveldens ro med få planer. Herlig.



God helg alle sammen! 




4 comments:

  1. Så masse flotte favoritter :)
    Her har jeg ikke gjort stort annet enn å ryddet og vasket klær siden jeg kom hjem fra jobb. Må få igang vaskefilla, moppen etc i morgen jeg. Nå skal jeg nyte resten av kvelden på sofaen med noe godt i glasset og godisbollen :)

    Ønsker deg en strålende fredagskveld.
    klem Jane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ikke sant :) Koselig du også likte dem :)
      Fredager er som regel fylt med rydding, vaksing og klesvask. I alle fall her.
      Nyt resten av kvelden du også, det skal jeg :)

      Riktig god helg og god fredagskveld!
      klem Mari

      Delete
  2. Her var det mye lekkert ja!!
    Flotte ønsker:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koselig du likte det :D Alltid noe fint på ønskelisten :p

      Riktig god kveld til deg også!
      klem Mari

      Delete