Thursday 26 April 2012

Stille tid


Ikke så mye nytt her i hjemmet for tiden. Kun søte vårlige blomster spirer og gror. Kjøpte med en plante til med Fioler og noen Ranunkler i går. Trengte litt farge i den grå og regnfulle hverdagen vi er inne i nå. Ser frem mot sol og varmere temperatur neste uke. Da følger vel mer inspirasjon og skriveglede også, håper i alle fall på det. I helgen venter koselig tur til Oslo for å se ei venninne delta i Sentrumsløpet. Noen butikker blir det vel også tenker jeg. Nå venter hverdagslige gjøremål som slett ikke er morsomme, men bare må gjøres av og til. Her er litt inspirasjon til dere. 


Noen herlige favoritter blandt inspirasjons samlingen min. Blandt annet det utrolig herlige hjemmet til Anna Leena, det flotte Normann Copenhagen bordet jeg ønsker meg, søte krystaller og lysranker, og ikke minst et lite inspirasjons bilde. Ta en titt innom min tublr side hvor jeg samler min inspirasjon. Kanskje du finner noe inspirerende du også. 

Fortsatt god torsdagskveld alle sammen! 




No comments:

Post a Comment